fredag 19 februari 2010

Working hard

Mycket har hänt sen min senaste update! Det viktigaste är att jag har äntligen fått jobb, på en skoaffär i stan. Perfekt!, och jag trivs jättebra. Hade inte förväntat mig att hitta ett jobb som jag skulle trivas så bra på. Så jag är jätteglad. Jag har provanställning i 6 månader och jobbar heltid just nu, även om jag egentligen bara ska jobba deltid. Men jag klagar inte - det är precis vad jag behöver. Jag har jobbat två veckor nu, men det känns som mer, det är så himla intensivt i början på ett nytt jobb, mycket att ta in men det känns som om jag kommer in i det mer och mer. Har även hittat massa fina skor som jag ska köpa! Är extra kär i ett par gladiatorsandaler. Det var allt för idag, smell ya'll l8ter!

1 kommentar:

  1. Ja inte var det mkt till update har =/ Men sjukt bra med jobbet =D miss ya you know, snoa inte bort!

    SvaraRadera