torsdag 15 april 2010

Home alone

Sitter ensam i lägenheten, har skämt bort mej med muffins och mjölk. Men jag blir inte gladare för det, saknar mr paprika. Han är på väg hem från match mot mjällby.
annars så har min dag sett ut såhär ungefär: klockan ringde 07.00 och det va dags för en springtur i det fina vädret, efter det hem för frukost och dusch och sen vidare för jobb, 10-18 på klintheims vilket innefattade även lite spontanshopping på hm när jag var på väg in på konsum för att köpa mat (jag kan INTE hålla i pengar), sedan solade jag lite solarium och gick hem för mat och bak. Hela kvällen har spenderats i tv-soffan i mjukiskläder. Nu ska jag duscha (har faktiskt inte gjort det än haha) och sen däcken i sängen. Imon blir det upp extra tidigt för en liten springtur och sen städning på jobbet innan vi öppnar, så jag börjar kl 9 och slutar kl 5 = sköönt! Då blir det fredagsmmyyyyyys.

C yaaaaaaaaaaaa'll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar