lördag 20 mars 2010

Home sweet home

Sitter hemma i soffan på öland och degar. Min första ledig helg, så himla sköönt! Vi har varit och gått med niqo på böda sand och nu ska vi käka mat som pappa gjort, mumma! David och camilla är med så hela familjen är samlad, bara abi älskling som inte är här. Han sitter i bussen på väg till malmö skulle jag tro. Ikväll ska vi göra tacos och titta på film och svulla chips med dipp och kakor. Riktigt illa haha! Får träna extra hårt nästa vecka. Är ledig på torsdag så på onsdag blir det party för en gångs skull, har bara varit på harrys en gång så det ska bli riktigt kul! På torsdag ska jag till skolan och plugga matte och sen ska jag vara hårmodell för soheilas hårstuga och ha en bröllopsklänning från vivika, har dock inte provat ut någon så jag hoppas att hon tar med någon som passar! Annars är det träning och jobb som står på schemat som vanligt. Och löning! Behövs verkligen, det är ganska tomt i plånboken. Ska försöka hålla i dom eftersom Jossan och amanda kommer hem över påsklovet och då ska vi spendera mycket tid tillsammans (hoppas jag haha)och det kommer säkert gå åt lite cash också. + att jag ska betala tillbaka jossan en gång för alla! Im really looking forward! Nepp, nu time 4 food! Smell ya'll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar