onsdag 10 mars 2010

Drop dead gorgeous

Jag är helt slut. Igår tränade jag innan och efter jobbet och idag tränade jag innan, sen efter jobbet mötte jag upp Robinho på KM för en öl och lite skitsnack. Mycket trevligt men nu är jag bra trött och sliten, ont i fötterna och magen. Jag har börjat äta så jäkla mycket, är ständigt hungrig. Antagligen för att jag tränar mer och jobbar mycket, inte bra för det resulterar i att jag äter för fort och för mycket så att jag får jätteont i magen. Jag måste kontrollera mig själv, känns omöjligt! Jag kan inte behärska mig själv, har börjat äta alldeles för mycket godis också, godissugen jämt. Why?? Aja nog om det haha!!

Tiden går väldigt fort nu, veckorna bara rullar på. Jag trivs fortfarande jättebra på jobbet, verkligen. Och nästa vecka jobbar jag 12-18 så det ska bli skönt att få ta det lite lugnt och ha några sovmornar, varje månd-fred har jag gått upp runt 7, halv 8 för att träna eller gå en runda innan jobbet. Min kropp har till och med ställt in sig på det, så jag brukar oftast vakna 5 min innan alarmet på mobilen går igång, ställer jag den på 7 så vaknar jag 5 i 7. Haha, stört! Verkligen INTE likt mig!! Nu väntar jag på att Abi ska komma hem, han är och tittar på fotboll. Vill gärna hinna träffa honom en liten stund innan jag däckar i sängen.

That's my life for now. Hard work work.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar