söndag 14 mars 2010

Sunday

Söndagsångest.
Min lediga dag och jag har värsta söndagsångesten. Va fan. Ångest inför veckan som kommer och allmän ångest över det mesta. Känner mej stressad för att jag har satt upp mål för mej själv som jag antagligen inte kommer att uppnå, den senaste tiden har jag varit alldeles för lat. Jag behöver verkligen rycka upp mej men vet inte hur jag ska hitta motivationen riktigt. Det gör det inte bättre heller att mina tankar ändras varje dag, kan inte riktigt bestämma mej för hur jag vill ha det. Men jag tror jag vet nu.

Igår jobbade jag, vi hade 20 % på alla herrskor så det var riktigt mycket att göra för en gångs skull, det var skoj! Det blir lätt långtråkigt när det inte är några kunder men igår var det smockat. Vi kunde inte stänga förän kvart över 4 så jag missade en halvtimme av ff-matchen. Jag missade det första målet, men dom förlorade i vilket fall med 3-0. Inte den bästa premiären direkt. Pappa va inne och kollade också, det var kul att se honom eftersom jag inte har tid att åka hem så mycket längre. Men jag och storebror ska hem nästa helg, ska bli så himla skönt! Behöver verkligen det känner jag.. det var för länge sen nu. Idag vet jag inte vad jag ska göra, abi är på träning och han har träning i eftermiddag med. Jag ska iallafall dejta med josse i eftermiddag men annars vet jag inte. Träffa brorsan också kanske. Imon blir det frissan och sen jobb 12-18 och efter det koregrafi till hårvisningen på modehuset. Jag har lovat att vara hårmodell åt soheila den 25e mars eller när det nu var. Ska ringa vivika och se om hon kan fixa en bröllopsklänning åt mej utan att jag ska behöva åka till växjö och prova, har verkligen inte tid eller lust att åka dit för att prova i 10 minuter och sen åka hem igen. Men det ordnar sej nog!

Smell ya'll l8ter.

2 kommentarer:

  1. Ock ock ock vågar du verkligen vara hårmodell igen? :>

    // emma den förskräcklige.

    SvaraRadera
  2. Att du känner dig stressad, hmm.. dags för dig och mig att ta en fika och snacka lite strunt :)
    //sandra

    SvaraRadera